» REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Reklamačné podmienky

 

Ak Vám tovar zakúpený u nás z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte ho možnosť vrátiť, vymeniť alebo reklamovať. Ak sa rozhodnete pre niektorú z týchto variantov odporúčame si vytlačiť reklamačný formulár, ktorý nájdete nižšie. Vyplnený formulár potom zašlite spolu s originál dokladom a tovarom priamo k nám.

 

Reklamačný_formulár.doc ( na stiahnutie )

Výmena tovaru:

Ak Vám doručený tovar nesedí, nezúfajte! Do 7 dní Vám garantujeme výmenu veľkosti alebo dokonca výmenu za iný tovar! Všetko záleží na vzájomnej dohode a preto neváhajte a kontaktujte nás! Podmienky pre výmenu sú uvedené nižšie.

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy):

Pre prípad, že nebudete s tovarom spokojní, môžete tovar do 21 dní od prevzatia zásielky vrátiť podľa odporúčaného postupu uvedeného nižšie. Toto vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods 7 zákona č 40/1964 sb. občanského zákoníku v znení neskorších predpisov. Lehota na vrátenie peňazí pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 53 ods 7 občanského zákoníku je 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy. Samozrejme môžete v rovnakej lehote priniesť tovar priamo k nám do vzorkovej predajne a peniaze Vám vrátime hotovosti na mieste!

Reklamácie prepravných služieb:

Naše zásielky sú starostlivo zabalené skúseným personálom a pevne veríme, že sa k vám dostanú v najkratšom možnom termíne a hlavne v poriadku k Vašej a našej spokojnosti. Bohužiaľ nemôžeme zaručiť bezchybnosť určeného prepravcu. Preto pri preberaní zásielky dbajte na zvýšenú opatrnosť najmä na:

  • Zjavné mechanické poškodenie zásielky
  • Premočenie zásielky
  • Otvorenú či znovu zalepenú zásielku

Zásielku si teda vždy pozorne prezrite a neváhajte reklamovať u prepravcu! Spíšte s ním protokol o poškodení prípadne reklamačný protokol. Neváhajte nás kontaktovať a my Vám radi pomôžeme pri riešení tohto problému.

Reklamácia tovaru:

Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • Ak ste tovar používali k iným ako určeným účelom (napr. topánky určené do haly používali vonku, s topánkami určenými na beh hrali fotbal, atd ...)
  • Úprava a zásahy do štruktúry výrobku
  • Bežným opotrebovaním
  • Údržba v rozpore s návodom
  • Zanedbanie starostlivosti o výrobok
  • Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou

Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že budete plne spokojní! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás však neváhajte kontaktovať.

Pri výmene alebo vrátení tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:

  • Tovar musí byť nepoškodený
  • Tovar nesmie byť použitý, iba v rámci vyskúšania
  • Tovar musí byť kompletný
  • Nesmie byť odstránená vysačka
  • Spoločne s tovarom dodajte originál doklad
  • Tovar nesmie byť zaslaný na našu adresu dobierkou

Pri reklamácii dbajte na tieto skutočnosti:

  • Vady musia byť uplatnené u predávajúceho bez zbytočného odkladu podľa § 599 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Sb.
  • Záruka sa nevzťahuje na opotrebované veci spôsobené jej obvyklým užívaním podľa § 619 zákona 40/1964 Zb. v znení zákona č 285/2009 Sb.
  • Reklamovaný tovar nesmie byť znečistený, plesnivý, mokrý, silno zapáchajúcias to podľa dikcie zákona č.258/2000 O ochrane verejného zdravia. Takýto tovar nebudeme brať do reklamačného konania.
  • Za reklamáciu sa nepovažujú mechanické zásahy do tovaru
  • Údržba tovaru musí prebiehať v súlade so štítkom na danom tovar (čistiace, žehliace a sušiace postupy alebo zákazy)

Tovar sa musí používať v súlade s účelom použitia:

  • topánky z kolekcie Adidas Originals nesmú byť používané na športové aktivity
  • topánky z kategórie beh nesmú byť používané na futbal, halové športy, tenis, vysokohorskú turistiku
  • topánky na halové športy nesmú byť používané na aktivity mimo halu a nemôžu byť používané pre halový futbal (k tomuto účelu existuje špeciálna futbalová sálová obuv)
  • outdoorová obuv nesmie byť používaná na športové účely - futbal, tenis a halové športy
  • kopačky musia byť používané v súlade s účelom použitia (AG - umelá tráva, FG - trávnatý povrch, HG - tvrdý povrch ("škvára", vysušený trávnik); IN - sálová obuv)
  • kopačky musia byť udržiavané - po ich použití pozvoľné vysušeniu mimo priameho zdroja tepla (napríklad vypchania novinami) a udržiavané pomocou krému (neplatí pre umelé kopačky z radov F10 až F50)
  • obuv nesmie byť praná v práčke
  • tašky nesmú byť preťažované a musí byť zabránené odieraniu pri nosení o ostré predmety (spony, pracky na opasku, kovové ozdoby na oblečeni atď)

Adresa pre zasielanie reklamácií a výmen tovaru:

FreeSport
sv. Cyrila a Metoda 4595/18
955 01 Topoľčany

Ako postupovať pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru? Odporúčaný postup:


Pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru pripojte k tovaru vyplnený návratkový formulár, ktorý nájdete v tejto sekcii vyššie. 
Vo formulári stručne popíšte vadu tovaru, v prípade, že sa jedná o nepoužitý tovar a vraciate tovar do 21 dní od doručenia zásielky, stačí uviesť len číslo účtu. Pri výmene tovaru napíšte číslo produktu, o ktorý máte záujem namiesto pôvodne objednaného tovaru. 
K vrátenému tovaru priložte aj originál doklad o kúpe tovaru alebo iným spôsobom preukážte zakúpení tovaru u našej spoločnosti. 
Tovar spolu s vyplneným návratkovým formulárom a dokladom o kúpe zašlite ako obyčajnú poistenú zásielku bez dobierky na adresu FreeSport, sv. Cytila a Metoda 4595/18, 955 01 Topoľčany.
Náklady spojené so zaslaním tovaru naspäť hradí vždy zákazník. 
O obdržaní vráteného alebo reklamovaného tovaru Vás budeme informavať prostredníctvom emailu. 
O vybavení reklamácie rozhoduje predávajúci podľa odborného posúdenia. Maximálne do 30-tich dní od obdržania reklamovaného tovaru, Vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie, a to prostredníctvom reklamačného protokolu, ktorý Vám zašleme na Vami udanú adresu.

 

MjdmZGQ3M